"יש ניסיון של האופוזיציה והתקשורת לשנות את התוצאות הדמוקרטיות"

אי אפשר להחליף את שופטי בית המשפט העליון. עם זאת, צריך להפסיק את המצב שחבר מביא חבר ובודקים שופטים לפי אג'נדה. בתקופת ברק לא נתנו לפרופ' גביזון, שהיתה לה אג'נדה שונה, להיכנס לבית המשפט העליון. צריך לנסות לגבש הסכם בוועדה למינוי שופטים באופן שלא תתקבל רק עמדתם
עמית דניאל No Comments on "יש ניסיון של האופוזיציה והתקשורת לשנות את התוצאות הדמוקרטיות"

יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, ב"מהדורת הבוקר" על אירועי השעה • בג"צ: "צריך להפסיק את המצב שחבר מביא חבר" • הרצוג: "לאופוזיציה יש אינטרס פוליטי בקיום בחירות והכפשת והדחת רה"מ" • השיחה המלאה

צילום: Miriam Alster/Flash90
אי אפשר להחליף את שופטי בית המשפט העליון. עם זאת, צריך להפסיק את המצב שחבר מביא חבר ובודקים שופטים לפי אג'נדה. בתקופת ברק לא נתנו לפרופ' גביזון, שהיתה לה אג'נדה שונה, להיכנס לבית המשפט העליון. צריך לנסות לגבש הסכם בוועדה למינוי שופטים באופן שלא תתקבל רק עמדתם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרשת "הצוללות" מסרבת לרדת מהכותרות על אף שהיועמ"ש לממשלה כבר הודיע כי אין חשד לפלילים. בתכנית "מהדורת הבוקר" בהגשת קובי פינקלר שוחח יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן.

"גם התקשורת צריכה להודות שאין בפרשה הזו כלום מלבד דאגה לביטחון ישראל" לדבריו "היה סיפור, אין היום סיפור". בהתייחסו לגיבוי, יש שיאמרו המפתיע, שקיבל ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מיו"ר "הבית היהודי" נפתלי בנט, אמר ביטן "למה שבנט לא יתמוך ברה"מ? כל הכבוד לו שהוא רואה את הדברים כפי שהם ולא מנצל אותם פוליטית. רה"מ לא ידע על המעורבות של עו"ד שומרון שלא אמר לו מאום. עו"ד שומרון שאל שאלה את היועץ המשפטי, זה לא נקרא לנהל מגעים עם משרדי הממשלה. מעבר לכך, יו"ר המל"ל הוכיח שנוהל מערך רציני של עבודת מטה וקיבלו את עמדת צה"ל לא להוסיף צוללות אלא להחליף".

"הניסיון ליצור אווירה לא נעימה כלפי רה"מ ופעולותיו" אומר ח"כ ביטן "הוא לא מהיום זה נעשה כבר שנים. יש ניסיון של האופוזיציה בסיוע חלק מהתקשורת לשנות את התוצאות הדמוקרטיות של מדינת ישראל ולהשפיע על העם לא לבחור ברה"מ אבל הציבור מוכיח פעם אחר פעם שהוא נותן אמון ברה"מ. הוא איש רפורמות שעושה שינויים גם חברתיים וגם כלכליים. שהם ימשיכו בעבודתם ואנחנו נמשיך בעבודתנו ונקבל את תמיכת העם".

בימים האחרונים הודיע יו"ר האופוזיציה, ח"כ בוז'י הרצוג, על כוונתו להגיש ביום רביעי הקרוב בקשה להקמת וועדה פרלמטרית שתרד לפרטי פרשת הצוללות. יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, הגיב לדבריו ואמר "נדחה את בקשת הרצוג. על מה להקים בדיקה פרלמטרית? הרי גם נתניהו אומר שהוא לא ידע, גם שומרון אומר שלא אמר לרה"מ והיועמ"ש אומר לאחר בדיקה, שאין פלילים והוא הולך לבדוק רק את נושא ניגוד העניינים ולחדד את הנהלים בנושא. אין צורך בוועדה פרלמנטרית. לאופוזיציה יש אינטרס פוליטי בקיום בחירות והכפשת והדחת רה"מ. לא צריך להאמין לכל הודעה שיוצאת מהרצוג ולפיד שיש להם אינטרס מובהק".

ח"כ ביטן גם הגיב לדבריו של סגן שר הביטחון, אלי בן דהאן, ב"קול חי" שאמר 'אין מנוס ללכת בדרכה של חברתי שרת המשפטים, איילת שקד, ולחפש שופטים שמבינים את מקומם ויודעים את מגבלות הכח שלהם. מוטל עלינו לשנות את הרכב בית המשפט העליון באופן כזה שהשופטים ידעו את מקומם ואם זה לא יעזור יכול להיות שאין ברירה ונצטרך לחוקק חוק שמבהיר יותר את גבולות בית המשפט העליון', יו"ר הקואליציה, ח"כ ביטן, אמר "אי אפשר להחליף את שופטי בית המשפט העליון. עם זאת, צריך להפסיק את המצב שחבר מביא חבר ובודקים שופטים לפי אג'נדה. בתקופת ברק לא נתנו לפרופ' גביזון, שהיתה לה אג'נדה שונה, להיכנס לבית המשפט העליון. צריך לנסות לגבש הסכם בוועדה למינוי שופטים באופן שלא תתקבל רק עמדתם" אמר.

האזינו:



0 תגובות